25;Oktober

Japp, Va någon dag sedan jag skrev.
Men åkte ju hem i Fredags, hämtade upp farmor hos Rosa i bro sedan bärde det av hemmåt.
Åkte nästan direkt till stallet och fick se en inte så riktigt lika fin ponny som jag brukar ha.
Vad har då hänt? Jo han har ju tappat väldigt mycket så man ser revbenen på han.
Då går ju så snabbt! men det är ju på uppgång igen iaf:)
Men så så har han fått e han sånn lång päls, Affe har ALDRIG så länge jag haft honom haft mycket päls.
Dom åren jag hade han innan vi sålde han hade han nästan ingen päls, iofs så klippte vi han på hösten eftersom han reds så mycket och svettades mycket.
Men förra året när vi köpte tillbaka han var han inte klippt och han hade inte mkt päls.
Alltså nu pratar inte jag liten mysig päls utan ENORM päls, han ser riktigt vanvårdad ut.
Så jag funderar på att klippa honom för han ser hemsk ut^^
Jaja nog pratat om de..

I fredags efter stallet åkte jag iaf till Markus och såg idol+en film efterom jag vart dissad av elin:P
Imorse (lördag) hade vi utsläppet i stallet så var i stallet halv7 och gav hästarna mat.
Orkade inte rida idag i detta PISS väder,Så har suttit i stort sett hela dagen hos mamma och spelat tvspel:D
Sen vart det lite lång tråkigt mot eftermiddagen..
Så jag åkte till Markus och kom hem för en liten stund sedan.

Längtar till nästa helg då är det HALOWEEN

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0