18;Oktober

Vilken mysig helg!
Åkte ju till Faster på Lördagen vid 10tiden.
Jag är ju typ inte as grym på att hitta haha, men med lite hjälp kom jag fram tillslut:)
Framme så vart den lite lunch, och eftersom det var sånt tråkigt väder satte jag och Michaela (kusin) oss och kollade på film, vi såg Australia.
Sen gick vi ut till stallet och tog oss en liten ridtur,Dom har en ny häst som är STOR^^
Så jag tog den lilla hihi.
Sen vart det mat riktigt gott:)
Alltså ajg har ätit så mycket gott ihelgen så jag har lätt gått upp någras kilo:O
Sen på kvällen efter singingbee såg vi "män som hatar kvinnor" och den var bra tyckte jag, jag brukar inte gilla svenska filmer, men den va bra.
Idag tog vi oss en liten tur igen, jag åkte tillbaka vid halv7tiden och hittade GALANT:D
nu sitter jag hos Frida igen och lyssnar på VÄRLDENS BÄSTA LÅT " The all american rejects- Move along"
Nu ska jag chilla framför tv innan jag sover.
Imorn börjar jag sista veckan och det är UNDERBART!! hihi

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0