11;Oktober

Grymt seg dag idag.
Igår vart det tidig morgon, va hos Seija halv10 så åkte vi plus mamma då till mässan.
Och ja, det var riktigt givande.
Jag kan inte riktigt berätta på blogg såhär hur det känndes.
Men jag pratade med en kille som fick se ett kort på Affe i mobilen och utifrån det fick ajg reda på en massa
och det stämde ALLT!"
Det var så coolt.
Också sa han en massa som var bra å veta som jag inte visste och jag. det var givande:)
Så lämnar vi det ämnet:)
Efter mässan vart det middag med kusiner och så.
Sedan åkte jag tillbaka till älvsjö, lämnade bilen och åkte till handen, där Victor, Pontus och Denker var på Olerys och kollade på fotbollen, sverige förlorade ju och det SÖG
Så efter det gick vi på Victor student pub typ och drack, träffade hans andra vänner.
Och det var trevligt:)
Sedan vid 1? tog vi pendeln hem^^
En ganska bra dag:)
Idag har vi inte gjort ett skit så jävla seg:P
Men imorn blir det praktik iaf:)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0