Torsdag 26.11.09

Guu va veckan går fort måste jag säga, det är redan Torsdag
Igår vart det Gekås med Johanna, Mimmi och Josefin.
Åkte dit vid halv3 och va hemma vid 7?
Jag fick ju en sånn jävla huvudvärk på vägen tillbaka att Mimmi fick köra medans jag låg bak och mådde illa och höll mej för huve^^
Men som tur vad gick den över med lite alvedon och mat=
Sen kom Pontus och vi alla spelade lite spel som vi köpt, va ju lite roligt, men hade nog vart riktigt roligt om man drack;)
Johanna å jag har nog bestämt oss för att gå ut ihelgen iaf, eller aa tror vi har det.
vi är inte så skill, men vi gillar.
Ska snart åka tillbaka och ha matte.
Så jädras onödigt att gå på matten imorse eftersom Mary var dubbelbokad fick vi bara en uppgift så vi åkte hem en stund hihi..
Men sen är det full dag resten av dagen.
Ska åka in till Halmstad efter skola å göra lite ärenden.
Men chilla med pengarna så jag klarar mej resten av December månad, men jag har bara 1 julklapp kvar.
DET mina vänner känns FETT bra kan ajg lova:)





Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0