Torsdag 19.11.09

Första student festen igår=)
Förfesten spårade kanske lite, men det var kul iaf.
Men det är faktist lite irreterande när det bara kommer folk som inte ens har frågat om det är OK att man kommer liksom.
Men det var kul som sagt, inne i Halmstad fick man stå i kön typ 30-40min för att komma in SUCK!!
Väl inne var det roligt, fulade oss som fan, och ordet "inte OK" kom upp ganska många gånger haha det är ordet just nu! INTE OK!
Åkte hem med Matildas Markus sen gjorde jag och Johanna köttbullar och potatismos vilket var YBER gott! Mmm
Idag ser man nog lite sliten ut men det får man, och dom som inte är här idag tycker jag är lite dåligt, tänk alla gånger man klagad på dom som inte kommit dagen efter innan som Matilda sa.
OCh Emilia har blivit lite mera vuxen och ska tjäna ihop egna pengar som ska gå till student resan till sommarn med underbara människor:)
Hon ska nämligen jobba i skolans stall 23,24,26,27,28,och29 December.
Så kommer hem lagom till Nyår:P
Bilder på gårdagen kommer senare och mest kanske på FB eftersom jag sitter på skolans data nu å mitt internet inte funkar:(
Om jag har tur kanske jag ka få låna Johannas data lite:)
Och BTW ELIN ANDERSSON!!! Jag saknar dej som en jävla Jude längtar efter frihet!
VILL HA DEJ HÄR MIN ÄNGEL;(

aah lite känslor där haha.
Peace


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG SAKNAR DIG OXÅ!!! CP MKT! Kommer du inte hem över jul? :O jag dör ><

2009-11-20 @ 14:23:59
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0