Tisdag 24.11.09

Om 2dagar och 3månader fyller Emilia 20!!
Imorse hade vi engelskaB första timmen, och jävlar vilken utskällning man fick för att inte bokrapporten var klar.
Men vi trodde seriöst att vi skulle jobba med den idag, men nu på lunchen har jag gjort klart den så det känns lite bättre nu.
Imorgon ska jag johanna mimmi josefon och matilda åka till Gekås.
Fick ju pengar från praktiken i¨går, så jag tänkte jag skulle vara smart och ev hitta julklappar där får la se:)
Åker dit vid 2 för vi har eget pa arbete sista timmen;)
NU har vi snart samhälle, sen mikrobiologi.
och ajg är stolt över mej själv som är i skolan idag, är så jävla förkyld asså"!!
Men sen blir la krypa ner i sängen resten kvällen typ så:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0