Söndag 01.11.09

SHIIT!!
Alltså vilken kväll-natt-morgon!
Började med förkrök hos mej i mammas lägenhet, det var jag Elin,Elina och lovisa,sedan kom 2 killar hann dock inte se så mycket av dom eftersom jag däckade innan klockan var 9.haha
MEn sen vid halv11 så peppade Elin upp mej igen så det var bara att bättra på sminket å lägga på charmen på krogen;)
Och Yes det funkade haha.
Riktigt roligt var det på stadt för en gång skull.
Efter Stadt, åkte jag med några till Borr, va typ efter fest.
Sedan vid halv7-7 så kommer polisen, då har tydligen tjejen som bör där typ blivit slagen av sin kille å blabalal.
Iaf så besämde jag mej för att gå hem då.
så i massa minus grader gick jag hem till mamma fron borr!!!
Det är LÅNGT!!!!
Iaf sov till halv11, sen kom mamma vid 12 så åkte vi till stallet.
Jag åker alltså inte tillbaka till Halmstad idag utan åker imorgon.
Ikväll ska jag hem till Markus å ha en chill kväll kan behövas efter en sådan här natt haha^^
Bilder kommer på facebook.
Lägger upp en fin bild på mej och Elin iaf:)





Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0