Måndag 30.11.09

TJENNAA!
Idag är iaf jag mycket gladare, johanna sitter och är fortfarande lite depp men der löser sej;)
Pontus åkte hem vid halv9 imorse och jag forsatte sova till typ halv11 fett skönt.
Snart ska vi åka och ha stallet i detta "underbara" vädret fan va kul(Y)
Har en del saker att ta itu med denna vecka också.
Men orkar inte, jag är så jävla lat, men nu får jag fan ta å ge mej serisöt!
Måste ta itu med nu för att tänka på framtiden, som kommer allt närmre och jag får snart panik:S
Och jag har ju kollat och jag kommer ju få typ 10dagars jullov eftersom jag ska jobba till 29 KUL!
Då ska jag bara vara med Elin å min underbara Ponny så mycket jag kan!!

Jag saknar det!
Jag saknar dej!
Seriöst snart måste jag göra nånting åt detta!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0