Måndag 23.11.09

Först innan jag kommer med alla tråkigheter jag har att berätta måste jag bara säga att helgen har iaf vart bra:)
New moon med Johanna på fredagen, den va skit bra, förutom alla fjortisar som skrek så fort Edward visade sig typ:S
Sen åkte jag till Kungsbacka till Pontus, gjorde världens snyggaste entré genom att missa avfarten till han så jag fick åka och vända, så skulle backa lite, så WOOPS ner i dicket^^
Nosen på bilen stog rakt upp haha TYPISKT ja:S
Men inga skador på bilen iaf, eller mej iaf:D

Så nu över till lite tråkigare saker..
Ringde mamma idag, och ja prata om framtiden är alltid lika jobbigt, man vill ju göra så mycket.
Men nu slog det mej på riktigt att jag faktist tar studenten snart och att jag måste hitta något sett att leva på liksom.
Och det jobbigaste sanningen är att jag måste göra mej av med Affe:(
Jag tänkte inte så långt för ett år sedan när vi köpte tillbaka honom, vad jag skulle göra efter skolan.
Men eftersom jag med all sannolighet kommer åka utomlands och jobba nåt år, måste jag antingen sälja eller lämna ut honom på foder:(
Och nej jag vill absolut inte det, men jag har inget val!
Helst vill jag att någon hemma i ljusdal skulle vilja ha han, men det ser inte så ljust ut:(
Usch, depp kväll vart det verkligen nu alltså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0