Fredag 13.11.09

Ojoj... Fredag den 13 idag.
På dagen för 8månader sedan gillar vi inte, det var då olyckan med Affi hände.
Men denna gång hoppas jag på bättre tur!:)
Ikv blir det utgång, och ja jag är nervös men det behöver vi ju inte ta här;)
Ska snart på mikrobiologi sedan blir det hem och sova lite sedan äta sen är det la bara att dra igång ;)
jaja men detta blir bra
På Onsdag är det student fest fan vad kul det ska bli:d
har dock knappt några pengar men man får la leva på nudlar.
Menmen ha det så bra i helgen:)
Om nån kan mitt lösenord på Fb får ni gärna gå in å mata mina fiskar så dom inte dör:(
Peace

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; haha jaa jag skrev ju det !! ;D haha

2009-11-13 @ 17:42:02
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0