Olyckan 13;Mars.

En sånn sak som hände då släpper man inte i första taget.
jag har fått bilder från olyckan av Helena och tänkte lägga upp några.
Så får ni se hur hemskt det faktist var, och hur illa det hade kunnat gått....
Det är Brandkåren i Sandviken som har tagit bilderna.


Affe Inne i transporten killen är Cristoffer (vetrinären).

Här ser man spåret där vi körde ner i dicket typ innan transporten välte...

Här förbereder brandmännen att ta ut Affe.

Affe ute, och tårarna sprutar.

usch...

Här sa Cristoffer att om Affe haltade när han reste sej så måsta vi avliva honom på plats!.

Så jag bad lite att han skulle bli bra och lovade att jag aldrig skulle sälja honom.

Och han reste sej utan att halta!!
Där var jag väldig glad! och vi hade ängla vakt!
Min ponny och jag kommer alltid vara tsm!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch vilka läskiga bilder! Sån himla tur att allt gick bra! Piuh!

Hittade din blogg genom en tjej som hade skrivit ett kommentar på Team Norbergs blogg!

2009-05-17 @ 20:29:23
Postat av: Caroline

uhh!!!!!!

Jag får tårar i ögonen och panik i bröstet när jag ser detta emilia!

jag förstår itne hur du överlevde! :(

2009-05-18 @ 09:23:58
URL: http://carolineflodin.blogg.se/
Postat av: kim

usch jag får oxå tårar i ögonen! Verkligen änglavakt! =) Är så glad att allt är bra med er båda!

2009-06-06 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0