9;Maj

vilket skit väder det ska vara då!!
Solen skiner lite grann, men det blåser jätte mkt=(
Iaf igår va jag och Johanna upp till affären och handlade lite, på vägen tillbaka tror ni inte det börjar spöregna eller?
Jo det gjorde de^^ så vi vart blöta.
Sen skickade vi ett mejl till våran praktik och klagade eller typ aa det känndes hur bra som helst kan jag lova!!
hoppas att hon svarar också bara.

Det är inte så jätte långt kvar tills jag åker hem igen=) eller är hemma 1dag sen åker jag ju till älski i sundsvall.
Men ska iaf hem och pussa och rida på Affe saknar honom otroligt mycket.
Är hemskt tråkigt här just nu när man inte har någon häst!

Och ja pratade med Elin världens bästa elin igår=)
Ev att vi åker på peace and love ist för yran åå jag vill!!!!
Grymt mycket bättre artister som ska dit!!=)
hoppas hoppas..

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0