8;Maj

Ny dag.
Var hemma hos Hugo igår och såg på film.
Hur skönt som helst var det att komma härifrån och prata med en annan människa, som man inte känner så jätte mkt heller.Kommer inte ihåg vad filmerna hette men den sista var iaf bra=)
Sen när jag skulle åka hem så ringde jag till Victor, som fick hålla mej sällskap hela vägen hem å de va mys=)
Har inte pratat på jätte länge känns det som^^
Är lediga idag, inte det roligaste faktist eftersom det inte finns något att göra.

Iaf så har jag lyckas fixa så ni får se en bild på tatueringen=)
Och vad som resten hänt orkar jag inte bry mej ett skit.
Min kropp liksom;) take it and like it!



Me like iaf=)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0