7;Maj

sitter i data salen nu, är så jävla sjukt less på typ allt och alla här nere nu ja!
hUR KAN MAN SÄGA ATT JAG SNOTT NÅNS TATUERING? när personen i frågan inte ens har den?
när det var jag som fick henne att lyssna på bandet?
Och när jag själv har velat tatuera den länge men inte sagt något?
Nej nu är jag sjukt förbannad och inte nog med det så viskar ni så fort jag lämnatm bortet?
tror ni inte jag märke eller?
Så jävla dålig stil
va glad för min skull ist är det inte det vänner ska vara eller?
Tydligen inte.
Hoppas ni får en fuck dålig dag!!

Sophia,,,, kom hit!

Kommentarer
Postat av: sara

Hmm man kan ju ha samma text som någon annan om det är innehållet i en låt, men man kan ju göra det på olika sätt.. det finns miljoner sätt att skriva den på.. finns miljoner tecken snitt etc etc.. Förstår inte varför det blev sånt liv.. knepigt..



2009-05-07 @ 22:30:50
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0