6;Maj

jaha då har man en tatuering:D:D
det är inte som ni alla tror;) för jag ändrade mej i sista sekunden
Eller jag har velat göra den jätte länge men aa har inte gjort de pgr av olika saker eller så:P
Men nu sitter den där.
På ryggen eller typ skuldebladen eller va man säger.
Iaf precis nedanför nacke. så står de:)
"Even when you hope is gone
move along just to make it trough"
kommer från en låt tec av The all american rejcts som jag tycker mycket om=)
Jag tatuera inte den för bandet utan för det är fint ordsårk elelr så, tycker meningen i texten är hur bra som helst!
Att man inte ska ge upp utan forsätta kämpa liksom.
och på sista åren har kanske inte mitt liv vart jätte lätt, men har även haft tur med både vänner och Kärlek=)
Sophia tatuera sej också på underarmen eller va det heter:P
en text från en film som hon sett " livet ska vara som en sommardag som för en fjäril" jätte fint vart de=)
Och nicolle skrev på revbenen( måste gjort jävligt ont) står iaf kärleken övervinner allt på latin fintfint=)
sen vart det kina/taih mat sen fick jag skjus av anna tillbaka till skolan, stannade och köpte italiensk glass också MUMMA=)

har också beställt en ny mobil, det är en sån man skakar så byter den låt, en röd jätte fin tycker jag, kanske inte den nyaste men jag har inte pengar till det heller så;)
Jag ska försöka få upp en bild på tatueringen också så ska ni få se=)
Ha en bra kväll:D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0