5;Maj x2

Dagen är slut, skönt de;)
Haft dö tråkiga lektioner, Pa är väll de tråkigaste som finns eller?
Har ingen aning heller vad vi ska göra.
Funderar faktist på att göra nåt eget typ med horsemanship med affe eller nåt, för det är ju äcven något som jag är intresserad av och har nytta av=)
Vi måste ju ha någon som är relaterat till skolan å de e ju typ hästar, så bajs på de:P

Har nu jätte ont i huve och ryggen=/
Måste göra lite ekologi och engelskab uppgift ikv också:P
Även fast alla inte tycker jag är så bra i skolan, så är iaf jag stolt över mej själv att jag orkar gå upp på skolan nu för tiden och att jag faktist får iaf godkänt på mina prov.
att jag skolkar mycket mindre.

Aja ha en bra kväll=)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0