3;Maj

Sitter hos Mammi nu=)
Rättvik är slut för denna gång, fått in lite pengar iaf=)
Hoppas inte tatueringen bli för dyr så jag kan köpa mysssshe kläder:D
Sen ska jag få en mobil också av mammi=) ska köpa på onsdag när vi ändå är inne i stan tänkte jag.
Åkte till stallet typ direkt när jag kom till ljusdal.
Guud vad jag älskar min ponny, och jag saknar honom reda och jag grät som en lite unge när jag åkte därifrån.
Red på honom och han va så himla fin=)
Den där ponnyn är verkligen det bästa som finns!!
Åkte sedan hem till huset för att hämta lite saker.
Pappa hade gjort om lite..bajs på de
Och min bäbis findus kom springande så fort jag ropade på honom=)
så jag myste en stund med honom innan det var tid att slita mej ifårn honom=(
Ida skjusar mej till tåget senare vid halv 12 tror jag:P
Aa nu blire duschen

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0