29;Maj

Slutat för idag=) hade igentligen dubbel-lekltion i engelska men vi slapp sista för vi ska läsa engelska bok^^
så det blir stan och växla pengar sen blire stranden, sola kanske bada (njaaa) och sen faktist träna lite hade vi tänkt=)
Blir jag Johanna och josefin iaf=)
Igår va det en trevlig kväll igen, jag och johanna hade inte mycket för oss så vi åkte hem till Sophia väntade på att hon skulle rida klart sen åkte vi till mc-donalds (igen)...
Äckligt var det mådde jävligt illa efter, så blir inte snabb mat för mej på ett tag nu bara träna=)
Sista veckan här nere blir även frukt och grönsaks vecka så jag rensar kroppen lite=)
Åker ju faktist hem om 1 vecka så de är FETT NICE kan jag lova=)
Saknar min ponny hur mkt  som helst.
Ska iofs åka till Victor på Söndagkväll men sen blir jag hemma fram till P&L innan jag lämnar honom ifrånm mej ett par dagar igen^^
Men när jag var på Gekås  så köpte jag en ny borste, pälsglans och vitlök till honom så han kanske förlåter mej=)
Ha en bra dag alla i sommarvädret :D
Peace









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0