27;Maj

jaha, då var denna dagen slut då-
har traktor hela dagen, men jag behöver eller får inte gå dit i eftermiddag för jag hinner inte göra mera så jag får högra bettyg iaf..
Men jag klagar inte, vet dock inte vad jag ska hitta på blir chilla och dricka lite powerking;)
ska ju till danmark på måndag, men jag är inte riktigt säker på att det lönar sej att åka dit jag menar prismässigt..
Men jag får ju köpa där så ääh skitsamma=)
Nästa år blire iaf Tyskland när jag köpt 20^^
saknar min Ponny jätte mkt:( tänker på honom varje dag.
Men det är inte ens 2veckor kvar tills jag åker hem för sommarlov, men saknaden försvinner inte för det.
Imorn har vi sovmorgon till 1 sen ska ajg och Sophia ha våran idrottslektion, vi fick inte åka till stranden tyvär
menmen.
Have a great day!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0