27;Maj x2

En riktigt bra dag om jag får säga mitt=)
Efter traktorn låg jag och sov i en timme kanske, sen skjusa jag hem Sophia och Johanna följde med.
Satt där pratade och fick lite fika MUMMA=)
Det va riktigt mysigt tycker jag!
Sen åkte jag och Johanna på Donken och köpte cheesburgare och paj, första gången jag åt cheesburgare och nja inte jätte gott^^
Sen åkte vi till skolan chilla, prata med mamma.
Sen helt plötsligt kom vi på att vi skulle åka till ullared GEKÅS
sagt och gjort tog  35-40min;)
Köpte lite underkläder, lite småsaker till Affe  och lite annat som är hemligt;)
Sen åkte vi på donken i Falkenberg och köpte mer paj haha vi är tjocka men så ska det vara:D
Just nu sitter jag i Johanna rum medans Johanna ska färgar mitt hår eller slinga:)
Med en sånn där heater sak och det gör lite ont måste jag säga^^
Den som ska vara fin får lida pin I THINK:P
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0