26;Maj

9Månader kvar tills jag fyller 20.
20 det är sjukt gammalt!!
ajaaa, iaf tillbaka på skolan, inte jätt roligt att åka bil i 10timmar när det var steckande sol ute och ingen AC i bilen:P
Kom fram tillslut iaf, plockade upp jessica också utanför Jönköping så fick lite sällskap.
Hade iaf en underbart mysig helg med Victor inte för vi gjorde särskilt mkt men mysigt ändå liksom^¨
Nu sitter jag vid Mimmis data, hon har slingat håret på mej^^
Va i skåne idag med klassen helt jävla värdelöst var det!!
stannade typ på 10ställe i typ 10min på varje ställe tråkigt va det iaf!
Sen åkte vi hem till Mimmi helt sjukt fint bodde dom typ 200m till havet:o
Åker iaf hem 6 eller 7 Juni så det är inte alls lång kvar:)
och åker till Danmark på måndag när vi är lediga och köpa lite dricka de e bra de;)
Men ha en bra kväll nu=)
Peace

Kommentarer
Postat av: elin

köp en 70s åt mäh ;D en billig och god så får du pengar av mig. titta om du hittar en smirnoff green apple (: en blillig isf annas skit i et.

2009-05-28 @ 19:30:29
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0