21;Maj

Skönt att vara hemma även fast det bara är en liten stund^^
Vart Tranan igår när jag kom till Bollnäs dock fick jag vara nykter och köra hem Ida och henne kompisar ,men jag fick äta på max så jag vart glad jag med=)
Fast va rätt skoj på Tranan med träffade Sebastian har inte träffat han sen i sommras:P
Sen ringde Victor som va lite full och trodde han kunna prata Danska (han kan inte danska).
Sen sov jag med älskipälsk Findus som va ganska jätte jobbig men söt att sova med:)
I morse åkte jag till mamma och åt frukost sen åkte vi till AFFI Han är verkligen den finaste som finns!!
Red i paddocken lite óch sen en tur ut i skogen bara det va mys=)
Snart ska jag hem och duscha sen ska Eveline klippa mej, sen åker jag till Victor vid 9.
Nu kommer det en massa fina kort på Affi och mej=)
Ha en bra dag

Först kolla läget=)

Sen hoppa på, (inte alls för smidigt)^^

MYS=)

Poni^^

BUS^^

Vackrast i världen!

Sen lite mer bus^^

Sen fick han chilla även fast det inte va nå kul^^

Belöning kliar på bästaste stället=)

Sen vart det farväl=( PonI=BÄST!

Peace

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh så fina kort! Vad glad jag blir å se honom. Lilla sötnosen! =)

2009-06-06 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0