11;Maj

8Månader tsm med Victor idag=)
och yes ni har rätt vi har inte träffats på hur länge som helst.
Men bara 10dagar kvar tills jag åker dit=) åker dit på Torsdagen ist på kvällen efter han dömt fotboll så vi får en extra natt tsm;)
Min pappa fyller år då också, tveksamt om jag tänker säga grattis till han,. kanske om jag känner mej på bra humör;)
Skola idag, var iväg med klassen och vår idrottslärare anders till sannarps eller va det heter och hade friidrott.
Det var faktist ganska så roligt förutom att jag sträckte låret när jag hoppade längd så har jätte ont nu, tur att det var det sista vi gjorde innan vi åkte hem iaf;)
Och helgen kommer ju bli "JÄTTE" rolig NOT, alla åker hem eller är i england så jag blir ensam här på skolan uuh!!
Faktist riktigt synd om mej!
Och min mobil har tamefan inte kommit slårvad om att jag har blivit lurad BLÄÄ!! men får la se håll tummarna för mej!.
Nu är det kalrt med bloggandet.
Ha en bra kväll

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0