tredjemars

Tisdag idag, man håller knappt ordning på dagarna längre alla ser typ likadana ut.
vi gör samma saker, fast idag så red vi faktist i ridhuset som vart klart igår, i hela15min.
Blääää, red på Affi sen det va desto roligare!:)

Sandras mans föräldrar kom typ nu också dom är från Belgien och ska vara här i en vecka aah snacka jobbigt!.
Stängslet till hagarna gick sönder igår också hästarna hade sparkat sönder skiten, tror ni inte att han skyller på mej och Johanna?
Ja men de är ju skälvklart att vi går och sparkar på staketen liksom de gör ju alla.
Ne sjukt less på detta nu vill hem!.

Haha mycket klagande men vafan, palla jobba med hästar säger jag.
Jag ska bara ha häst som hobby när jag blir stor iaf.
Om jag inte får jobb som enbart ridare i ett varmt land! då går jag med på de;)

Pusshej^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0