sjättemars

Helvetes kuk dag!!!!!!

Ja denna dag hade lika gärna bara kunna gått och dö.
för det va ju jag nära på att göra=/
aa iaf dagen började inte bra, va typ ledsen över allt tog ut det över fel människa Förlåt!=(
Så då va jag ledsen över det hela dagen.
Sen skulle jag ta in BAJS ANTON.
Eftersom han vet mig igår i axeln va jag extra noga att titta till honom, han är hingst så man leder honom med kedja.
Men för det första vela han inte komma, sen kom han och tok galoppera mot mej så jag skrämde bort honom, då vart han arg, stannade iaf så jag satte dit kedjan efter att slagit honom några gånger för han försöker bita mig.
Sen iaf ska jag gå mot grinden då fick han frispel och kastar sej mot mej först så jag kastat bakom ställer han sig och stegrar MOT mej med flaxande ben CP DAMP HÄST!! fan jag kännde luften från hovarna riktigt läskigt!!
Sen fick jag iaf in honom, men då trängde han in mig i vägen så jag fick en smäll på revbenen
så nu har jag ont där med!
BAJS PÅ ANTON!

Imorgon kanske jag och Johanna ska åka och hälsa på min faster Rosa med familj=)
ska prata med Sandra ikv om vi inte får sluta lite tidigare är säkert inga problem..

red iaf Affe i eftermiddag Vilken liten sötnos jag har eller?
bilder här nedanför=)
Förresten så letar jag någon som vill bli medryttare till han i sommar så är det någon som känner sej taggad eller känner någon så säg till=)

PussSs^^



Sista bilden sitter jag ju verkligen "inte" i stolsits hehe men man kan inte vara perfekt jämt;)
Affi är iaf bäst=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fin affe har blivit :D

2009-03-06 @ 19:35:12
URL: http://sandraljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0