Sista dagen!

Fatta underbart, imorgon åker vi hem:D
Ååh guud vad jag ska pussa på min katt.
Johanna sover antagligen över till Lördag vi ska baka en försenad födelsedagstårta till mej=)
Sen Lördag kommer Victor^^ då blir det mys för hela slanten!
Fredag nästa vecka tar mamma hunden och åker till Finland till min moster med henne så POFF är vi utan hund hemma.
Ida kommer nog sakna henne, men njaa lite skönt tycker då jag de kommer bli.
Kommer väll sakna henne liiite iaf:P

Sandra å Aubri är nog glada att vi ska åka imorgon hahaxD
Men vi är ännu gladare, nu har vi laddat med att varit på Lidl å köpt en massa kakor till hemförden MOHAHHA
och satt in ny lite mer NIGGA musik på mp3, victor IGGA oss å laddade inte ner nåt så vi fick ta de som fanns på datan:P
Sitter nu och äter lite på mina muffins MUMMA på det!

Nää puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0