sextondemars

Helgen har gått så himla fort.
Sov bort det mest:P
Johanna åkte på Lördag vid 1tiden, sen så kom Victor vid 3-4.
Så underbart att träffa honom igen, vi va i mammas lägenhet, laga mat såg hokeyn  Oj så tråkigt att Timrå förlorade:P
Sen sa vi att vi skulle se alla sagan om ringen filmerna, jag såg iaf 20min i början å 20min på slutet på första=)
Sen la vi oss^^

Söndag så åkte jag med till Sundsvall och sov där tills idag tog tåget imorse halv9 till ljusdal.
Direkt när jag kom hem så tog jag bilen och åkte till Affe, han står ju utanför Sandviken hos en tjej som heter Helena som jag är evig tacksam för att hon hjälper.
Iaf så va vetrinären där, Stackars älsklingen han har skadat bogen ganska rejält, han kan inte böja sig ner och äta så han får äta ut hö-nät, sen hade han ont i hela högra benet.
Kanske att det tom, är en spricka i bogen.
Iaf så tänkte vi ju ta hem honom på onsdag, men vet är lite orolig, men om han är lika bra som han var idag eller bättre så får han åka med hem=)
Så håll tummarna för jag vill ta hand om min älskling själv.

Nu har jag badat en stund ligger i sängen ska slå på en film snart och mysa med Findus, han tycker att jag är otroligt tråkig just nu^¨

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0