Niondemars

Filmen "i taket lyser stjärnorna" är en film jag rekomenderar.
MEN man ska nog inte läst boken innan som jag gjort, för de är en massa som är med i boken som inte är med i filmen, Ganska stor grejer tycker jag iaf att dom missat!..
men annars HELT OK:) Sakke är ju sö han;)

Idag då, bajs äckeldag har fan inte orkat allt har gått segt för är helt jävla slut i kroppen.
nog bra att det bara är denna vecka kvar för min kropp hade då inte pallat mera.
Affe är ju halt också=/ eller han var de igår, idag syndes de inte lika väl men ska iaf ta hem en vet när jag kommer hem så får dom titta lite på honom.
Han har ju nåt konstigt på bakbenen också så det försvinner nångång.

Prata med Johann lite på msn nyss, aa han ska ju på P&L.
Och jag vill dit så JÄVLA MKT!!!!
så jävla bra artister som ska dit, men man kan ju drömma för jag kommer aldrig ha pengar haha xD
Men yran blir d ju iaf de är iaf bra=)
Sugerplum fairy ska ju dit dom tycker jag är bra=)

Amen som sagt det är bara denna vecka kvar Lördag morgon åker vi hemåt .
Då hoppas jag på att det blir mys med Victor!!
för det saknar jag jätte mkt!
Sen ska jag laga lasagne för det är jag grymt sugen på just nu haha^^
Sen blire ju Gävle nån dag å få pannkakor av Johannes mumma på det!.

Men nu längtas jag till Lördag Till Victor, till älsklings Victor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0