femtemars

Jag HATAR mix megapol!!
Dom spelar samma musik dag ut och dag in deras favosar är ju lady gaga-poker face, coldplay-viva la vida, pink-so what, kate perry - hotncold, takid, också tycker dom om att spela bakstreet boys låtar.
fel att spela lite på sånt som folk gillar?
lite teddy geiger dashboard confessional, the midway state, Håkan, lite mera INIDE musik??!
Nä jag gillar ite radio så är det!! jag gillar min mp3 med en massa bra musik i! =)

Idag så bet BAJSANTON mej i axeln, den hästen ska DÖ!
En av hästarna åkte till sin nya ägare också skönt med en mindre häst plus att affe fick flytta till där ist s han slipper vara ensam=)
på fredag eller lördag åker det en till häst ännu skönare=)
Affe gick som en dans på rosor att rida idag=) finns det nån bättre är min sötaponi eller?
Tveksamt!..

Idag höll jah på att döda hökärran också, gick inte som jag vela att köra.
och tippade av hehe OBS^^



Här har höet tappats av och ist för att hjälpa mej så knäpper Johanna kort (Y)


Här ser man IGEN hur jag sliter, vart har vi johanna då?
Ne hon gömmer sej hon bakom kameran:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0