31;Mars

06:20 vaknade jag imorse av att någon ringde till mej.. gissa vem de var?.. ELIN
aa iaf så fickringde hon, men på något vis så lyckades jag stänga av mitt alarm så jag missade min solning=(
menmen jag skrev upp mej på torsdag kl9 också =)
Sitter och tittar på håkan hellström på yran i sommras:)
För 8månader och 1dag sedan träffade jag Victor för första gången, dom spelade Håkan och jag hade inte fått lyssna på honom på hela dagen så jag och Elin stannade där:)
åå mys^^ jag vill ha sommar igen,
Jag vill sova i äckliga tält medans det regnar utanför med victor tättintill som kudde:)
Jag vill kyssas i regnet åå GE MEJ SOMMAR:)!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha :D jag hade fickringt 2 st till typ XD sorry ;p

2009-04-01 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0