30;Mars x2

Jag har så tråkigt!
Efter jag  städat så tänkte jag att jag skulle  vara duktig och komma igång med mitt tränande så jag tog bilen till kyrksjön (för det är ju såå långt att gå från  mej).
knöt skorna och sprang iväg, efter typ 400m fick jag handnöd nemen nästan fan jag är verkligen helt cp otränad och eftersom jag har så mycket tid och inte gör nånting nu när jag är hemma så måste jag komma igång!
Imorgon ska jag upp tidigt kl7 så ska jag sola :) och efter det tänkte jag att jag skulle ta mej an och springa kyrksjön igen.
annars har jag som vanligt inga planer alls vad jag ska göra, jo måste till stallet vid lunch för Affe har ju varit så duktig att han har tagit av sej en sko, så hovslagarn kommer och slår dit den igen:)

Vad händer ikv då?
inte ett piss!! jo färga håret på min syster.
På torsdag ska bilen lagas iaf å jag följer sen med mamma till Hudik för hon måste dit så ska jag köpa nå kläder för de vill jag ha mamma betala kanske?:)

a PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0