25;Mars

Det är så mysigt att ha pojkvän, det är nog bland det bästa som finns:)

Kom till Ljusdal vid halv2, åt lite och gick till stallet, där en väldigt uttråkad poni stog och väntade på mig och välkomnade mig med ett gnägg.
Men till helgen så ska han få gå ut i hage igen.
Men om han uppför sig som när jag gick ut med han så är det tveksamt om jag vågar släppa ut han, han va ganska galen vill ju inte han ska förvärra sina skador.
Köpte back on track skydd till han igår sånna med snabb karrborreband (stavning där)...
Hoppas det funkar bra.
Sen gick jag hem pratade med Fredrik  med handsfre och kände mig cool för de va första gången jag gjorde de^^
Sen kom syster på besök och hjälpte mig med cv-et, och jag bjöd henne på mat.
Vem vet vad som händer imorn^^

Jag är pömsig så jag ska sova nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0