23;Mars

ÄLSKLING är hemma!!!!!
OCH det är hans födelsedag!!!
Jag mår så bra nu.

Han tyckte de va läskigt att stå i transporten, gick in i den men när vi provade åka tyckte han det var läskigt antagligen pgr mellanväggen eftersom det var den han gjorde illa sig på i olyckan..
Så vi lasta ut och tog bort mellan väggen då gick det jätte bra.
I Gävle så tog det inte lång tid innan vi fick åka hem, för det var absolut inget problem med bogen vi behövde inte ens röntga bogen.
fick springa lite med honom och hon klämde och kännde på honom
hon hittade ist att han var väldigt stel i nacken att det är drf han inte kan böja sig och äta mat.
Iaf så är han hemma nu=)

Jag klev upp 10 över 4 i morse så jag är hur trött som helst.
Imorgon kliver jag upp ganska tidigt, går till stallet tar hand om affe går på promenad och så.
Sen duscha och åka till Victor och myser=)

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad glad jag blev när du skrev att han fick komma hem :)

2009-03-23 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0