21;Mars

igår va det en hel dag med Elin.
På dagen vi på köpingen, köpte smink eftersom allt mitt är helt borta, vart över 600 ! :O
Sen lite senare så lagade vi mat drack sminka oss och såg på tv ;)
Eveline kom förbi en sväng och sa hej också trevligt trevliigt.
På krogen senare så träffade man folk som man inte träffat de är alltid lika skojsigt!

Upp tidigt imorse, halv6 var jag uppe, åkte till skästra där jag har stått och frysit hela dagen uuufa!
Nu har jag ätit mat, och ser på film, jag ska se på robinsson ikv hade jag tänkt^^

Även fast det inte var längesedan vi sågs så saknar jag victor jätte mycket!
Jag vill mysa!
också är jag jätte nervös inför måndag, jag hoppas han blir bra mitt hjärta
Affe är mitt allt!

Ha ed bra kväl puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0