20;Mars

Ja, ganska så tomt var det i huset imorse, ingen Ackila kvar.
Mamma åkte till sthlm imorse med vovve.
PÅ måndag när Affe ska till Gävle så kommer hon dit, klarar mej nog itne så bra ensam utifall nåt skulle hända med honom.
är i mammas lägenhet nu, packade en väska och gick hit, ska bli skönt att vara ensam en vecka faktiks=)
eller ensam ni får gärna komma och hälsa på!!
Ikväll blire lite fest weei först här sen blire järnvägs med Elin^^
Vi ska ut på köpingen så snart hon har duschat.
Sen blire jobba på skästra marknaden i helgen tänkte jag bara skulle jobba Lördag för jag tycker de är så tråkigt och jobbigt, men det vart inte som jag trodde så får se hur jag gör.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0