19;Mars

Vakna i Victors säng=) de är mkt trevligare än att vakna här^^
Myste, sen måsta han till skolan, så då åkte ajg hem med.
Va hemma vid 10tiden , gick ut med hunden runt kyrksjön Skönt=)
Tänkte jag skulle hälsa på Johan men han va i skolan:P
Sitter hemma nu har tråååkigt, fick ett sms av Emil Åkesson, han fråga om jag vela gå på balen här i ljusdal med honom.
Jag ska kolla lite hur jag är hemma å så:P
Så får se men det vore ju skoj iofs.=)

Imorgon åker Ackila till stockholm med mamma sen till Finland på Söndag,.
Aah de va la sista gången idag som hon gick runt kyrksjön hon va väldigt trött på slutet^^
hon är lite klen det är ju bara 4km.

09:45 På måndag ska vi in med Affe till gävle.
Måste bara hitta en bil annars blire ju svårt
BTW är det nån som har en cykel att låna ut lr?
Eftersom mamma blir borta hela veckan blir det jobbigt att GÅ till stallet bättre att cykla=)
hör av er isf
PUSS





Hejdå PILA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0