9;Juni x2

Hemma nu.
Nu komme jag inte åka nånstans förens på peace and love om 2 veckor:P
Nästa år ska jag Johanna och Matilda bo på harplinge gården jag säger bara : SUG PÅ DEN NI;)
ett varsitt rum, kök med diskmaskin 50m till bussen;)
och det bästa av allt FINDUS följer med:)
först va vi skeptiska för han är ju trots allt 2år och så. men när mamma va med vet med Steijnar hade hon frågat och dom sa att det inte brukar vara några problem
Och det är ju följa med eller dö Findus får välja på så han följer med:D

Kom hem typ nyss så frga pappa om jag inte kunna hjälpa han med tvn.
Han har köpt feta platt-tv as nice:)
sen så ska dom tydligen ha tahi-kanalerna nere med den gammla tvn så då kan jag sitta här med den stora själv MOHAHHAA:D

Sen nu så träffar jag inte Victor förens midsommar, inte jätte långt det är bra:)

Då ska vi till Ramsjö med släkten så som förra året trevligt:)
Har nu även "köpt/beställt" hans studentpresent:) tycker den är jätte bra jag haha xD

Nu ska jag till Affe:)

Peace


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har du köpt då;)

2009-06-09 @ 22:46:42
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0