6;Juni

Sveriges national dag idag^^
aah 74mil åkte jag igår, kom till Ljusdal halv12 då åkte jag till stallet=)
Va så mörkt och eftersom Affe bytt box visste jag inte vart han stog så jag tände.
Och jag fick många arga ögon dom låg ju och sov dom små heeeestarna^^
så jag gick där och letade så var det en  som var tom så tittade jag ner och där ligger min lilla Poni och sover:)
blinkar mycket för ljuset som kom, sen reste han sej så jag gick in till han.
Han hade sågspånn överallt, ååh vad jag saknat min häst!
Pussa på honom en stund sen åkte jag hem
Så ropade jag på Findus så här jag jamade innefrån då va han inne.
så öppna då hoppa han på mej Noawe!!! sen sprang han upp och satte sej utanför min dörr.
Båda katterna sov med mej så jag hade fullt upp inatt haha^^
Steijnar sover alltid vid fötterna medans Findus helst vill ligga PÅ ansiktet^^
Sov inte mkt inatt iaf, mycket att fundera på.
vakna så tidigt så jag har bestämt mej för att följa med ida och mamma till hudik.
Så kan jag få åka på Bole sen och ´kolla om dom har nåt hackamore^^
Sen ikv blire FEST;)
ha en bra nationaldag alla=)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0