5;juni

Idag är det hemresa=) jag längtar sjukt mycket efter mina älskade djur hemma, vet att jag tjatar om dom ganska mycket, men dom är en del av mej helt enkelt!
Slår vad om att Affe kommer vara lite sur på mej första veckan som han brukade vara förut när jag hade honom och åkte ifrån nån vecka, men sen så brukar han övergå och vara sej själv igen=) han vill liksom visa att han inte tycker om att jag är borta^^ Men Findus kommer nog bli överlycklig, sist jag kom hem och jag ropade på honom hoppade han på mej som en hund och jamade som en galning^^ det är min Misse de=)

Men Igår va det iaf en trevlig kväll=)
Först skjusade jag Johanna till tåget, sen stäade ajg rummet, sen åkte jag till Sophia.
Slingade hennes hår sen åkte vi på max haha hade inte ätit sen lunch så jag var jätte hungrig och jag har ju lärt mej att äta hamburgare nu så vart en sånn och till efterrätt den himelsk goda lyxshaken:D SMAKA!!!^^
Kommer sakna Sophia jätte mycket i sommar!!

 Imorn är det fest=) jag har inte festat på HUR länge som helst, sist var nog härnere med Josefin var fan över 1 månad sen:o
Så det ska bli kul dessutom får jag umgås med världens bästa ELIN så det är ju ett plus på kanten haha^^
Rocknight på Stadt som gäller;)
Sen på sändag eftermiddag åker jag till Sundsvall, det här är typ det kortaste jag och Victor har vart ifrån varandra tror ja 2veckor, det är ju fan ingenting;)
Men saknar honom och ska bli Mys att träffa honom =) Kärlek kan man bara  inte får för mycket av helt enkelt^^

Ni får jätte gärna ringa mej ikväll/natt om ni vill så jag inte somnar efter vägen haha^^

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0