4;Juni

Sista dagen Johanna är på skolan nu. ska skjusa henne till tåget sen efter skolan^^
Imorgon åker jag hem också WIIIE^^
Mamma berättade igår att Findus inte mår speciellt bra,
Steijnar är jätte elak på honom och ingen av katterna får nån kärlek alls.
Men så hade iaf Findus vart borta i flera dagar sen hade han kommit hem sprungit upp till mit rum ( som är låst ) och satt sej utanför och skrikit och krafsat på dörren, han hade varit jätte konstig=(
Jag nu vill jag hem och ta hand om min Misse!!
Dessutom så tror ajg att min ponny vill komma igång lite, Ida hade ridit på honom igår och det hade gått bra (tur det).
Nää som sagt ska bli grymt skönt att få sommarlov imorn!!
Dessutom har jag kommit på världens bästa student present till Victor men han vet ju aldrig när han är ledig så tror inte att det blir av så nu är jag sur!
Har biologi just nu håller på med naturruta as tråkigt:P
Fick iaf Vg på idrott a lite tråkigt kanske hade ju velat ha ett mvg men jag hade ganska mkt frånvaro och ja min spring tider är inte dom bästa haha^^
Men ett Vg är bättre än ett G iaf^^
Ikväll ska jag iaf städa ut hela mitt rum också JOBBIGT!!
Men nu antar jag att jag ska gå tillbaka till mitt arbete.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0