3;Juni

Vet att jag inte skriver mycket men det går ju inte så bra om man inte har nån data med internet liksom^^
Iaf blir inge Tyskland BLÄÄÄÄ!!
men iaf så  åker jag hem på Fredag längtar hur mkt som helst, men kommer åka efter skolan vi slutar 4.
Sen hela natten=/ åker dock genom dalarna Så är det typ 20mil kortare.
Men kommer nog inte vara hemma förens 2-3 på natten iaf^^
Glassigt har det varit dom senaste dagarna, jag och köpt en ny bikini och GLASES ROSA sånna miiiii^^
Så nu är jag redo för sommaren.
Längtar sjukt mkt hem ju mer man närmar sej att få åka hem liksom^^
Blir nice de:)
Men nu ska jag göra klart Biologin^^

Peace

Kommentarer
Postat av: Elin

feeeest på LÖRDAG :D

2009-06-04 @ 21:48:09
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0