22;Juni

ÅRETS FÖRSTA DOPP IDAG:D
bara en månad senare än förra året haha^^, och om victor inte hade tvingat mej så hade jag inte badat nu heller:P
va jätte kallt!^^, men nu är det gjort iaf:D
Va ute i Victors stuga idag, stekte jag är nog lite känslig för solen, för jag har bränt mej lite^^
Åkte hem vid4. sen åkte jag till stallet när jag kom hem.
Affe va jätte duktig red dressyr på banan, imorn tänkte jag faktist jag skulle ta ett litet skutt på han :D
Roligt och se hur det slutar, han kan ju vara ganska galen, han har inte hoppat på 2-3månader så haha^^
Mamma ska med och ta kort iaf:D
Och jag måste börja tänka på vad jag ska ha med mej på onsdag då det är PEACE & LOVE som jag längtar jätte mycket till:D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0