17;Juni

Jaha ny dag idag då.
Vaknade kvart över 9 jag av att telefonen ringde, va nån som fråga om finkan, å ta me fan vem ringer så tidigt på morgonen.
Aja kunna inte somna om så klev upp och åkte till stallet, gjorde iordning, orkade inte rida:P
Gick till hagen och tog på älski hans flugtäcke så jag har nån häst kvar:P
Sen åkte jag till mamma åt lunch med henne, sen vid 1 så stack vi iväg efter våran nya bil^^
Kom till Bollnäs så tänkte vi att vi kunna ju kolla där på bilhandlaren om dom skulle något intressant.
Jamen det hade dom ska ni veta, för nu snet nedanför mitt fönster står våran nya bil;)
Gissa vem som hittade den? JAG.
gissa vad det vart för nån? en Renault, lite oväntat kanske, vi hade ställt in oss helt på saab.
Men denna är riktigt bra å billig var den också=)
så nu ska vi sälja "gammla" opeln om nån är intresserad är det bara att höra av sej;)

Här kommer bild på nya bilen:)



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0