15;Juni

Vakna typ nyss, är ussch fortfarande trött^^
Är jätte hungrig också, ska äta mina pannkakor som vart över igår mumma^^
Denna dag kommer nog bli lite tråkig, har absolut INGENTING att göra...
Ska iaf gå och duscha efter jag har ätit, men sen resten av dagen då? no fucking idé.
Jag och Elin läre köpa ett tält till P&L snart iaf^^ aaowe är inte alls långt kvar nu längtar som ett jävla as gör jag!:)
Sen hoppas jag på Tårta på måndagen efter för då fyller victor år^^
Ja justia kanske ska säga vad han fick i student present^^
Han fick en islandshästridtur på tallbackens islandshästgrej.
HAha tyckte jag va jätte kul, ska knäppa en himmlans massa kort:P
Nej men ha en bra dag då, ska la äte lite

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0