14;Juni

Underbar helg ja=)
KOm till Sundsvall vid 12 hjälpte victors mamma med lite saker inför mottagningen sen vid 1 åkte vi till hans skola.
2 Kom dom ut, Vart lite avis på alla kan jag lova!
Sen åkte victor flak så åkte vi andra hemåt och fixa resten sen kom Victor och en massa folk.
Va en riktigt trevlig kväll, träffade hela släkten skulle jag tro, och dom flesta av hans kompisar^^
Sen vart det krogen också, lite skillnad på Ljusdals lilla stadt och Sundsvalls stadshus! skit stort tyckte jag då haha^^
Va meningen att jag skulle åka hem igår och festa i ljusdal men jag orkade inte så vart kvar tills idag ist=)
Jag glömde att jag hade med mej kameran:( kom på det igår kväll tyvär, men ska tvinga victor att ta hans mammas kamera å skicka bilder miihi^^ Men nu är han å fiskar, och jag ska skjusa ida till Nore:P
Hoppas alla studenter haft det bra:D

Lite slitna igår^^ jag har Victors kläder hihi^^


Du är absolut den bästa som finns!<3

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0