12;Juni

Uuh ännu en natt jag inte kan sova!!
klockan är tjugo i 3,jag ska upp halv8 imorn så det vore ju bra om jag fick några timmars sömn liksom...
Fick PANIK ikv eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mej imorgon.
Men det fick faktist bli min vita klänning ( jag vet jag vet, jag tar inte studenten) men jag hade kunnat göra:D
Iaf så på kvällen blire iaf den, sen vet jag inte på dagen eftersom vädret just nu är piss så blire nog jeans tråkigt nog:P
Åå bara ett år kvar tills jag får ta studenten också:) hade ju vart roligt att ta det nu som det egentligen ska vara.
Men jag ser mest bara bra saker med att jag började på Plönninge så ska inte klaga:)

nu hoppas jag att alla håller tummarna för att det blir bra väder för våra studenter imorgon!:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0