11;Juni

11Juni, för 9månader sen åkte jag för första gången från halmstad till sundsvall för att träffa Victor:)
våran första helg tsm^^ mys 9månader tsm idag helt underbart:)
Sötnosen tar ju studenten imorn hade så gärna velat vara där!!
Men iaf så va han å festa igår och ringde mej vid halv3-3 tiden inatt, sen kunna jag inte somna om och låg vaken till 5:P
haha sånt som händer;)
Längtar iaf jätte mycket till nästa helg då jag får träffa babe igen:) <3

Ikväll ska jag iaf äta kina med mamma och hennes kille Peter;) MUMMA^^
Tror faktist också att jag har hittat den perfekta bilen till mej och mamma:D
vi ska ju köpa ny bil så vi kan dra häststransport:) får se detn finns i hudik så det är inte så långt att åka heller^^
men mjaa ha en bra 11 Juni ;)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0