10;Juni

Vaknade imorse jag att jag inte kunna andas, jätte ont i halsen och snorig som fan.
Vart utgång ändå igår, va hemma hos evelone med lite folk sen Stadt. va inte så mkt människor som jag trodde det skulle vara där men många av dom bästa va ju där så:)
Så himla kul att träffa folk man inte träffat på länge, specielt Johan, kommer inte ens ihåg när jag träffade honom sist.
Vart självklart mycket dansande också, jag blir så irreterad på tjejer som tror att dans golv är nå jävla stort ställe där man han vifta med backen, svänga hur som helst med armarna trampa och studsa runt på alla.
Då får jag helt enkelt bara psykbryt på dom!! haha^^
Gick hem själv, eftersom alla andra bor åt andra hålet så jävla typiskt:P
Ringde och väckte Victor hihi^^ men jag vill inte gå själv, man kan ju bli våldtagen ffs:O
Aja det var gårdagens fest det:)
VA hos Affe innan, och stackars lilla Affe har fått världens bett, värsta feta bulorna på bogen, smörjde in och tog fram hans flug-täcke men idag regnar det så nu behöver han det inte iaf:)
Red en liten snabbis:P han va pigg som allitd:)
Här kommer BTW  lite saker jag köpt :)


röd/vita linnet är köpt på Gina i Sundsvall samt trosorna och den turkosa linnet/klänningen
Skorna är köpt på knapp i Hudik =)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0