10;Juni

Idag har jag hinnut med mycket men ändå lite^^
Gick jätte bra att rida affi va duktig, och han va på sånt mysigt humör så jag stog och myste och borstade på han säkert 1 timme min lilla prins:)
Sen åkte jag till mamma med lite smutskläder (hehe), sen fick jag mat där då kom Ida också.
Så åkte vi till henne, medans jag låg på soffan och snorade serverade hon mej c-vitamin, te och äppelpaj MUMMA.
så kollade vi på greys anatomy, uuh man bara gråter när man ser den serien jue=/ hur kan dom dö?
Dom gör ju greys anatomy liksom, ne fy vad jag är ledsen nu!
Och jämt ska det vara starka meningar, man tar åt sej liksom även fast det bara är en serie.
"har du sagt till den du älskar att du verkligen älskar den?, att du inte vill leva utan den, vill ha en framtid med den? gör det för innan du vet ordet om det, så kan det vara försent"
Nu blir det ett glass vatten och sova tror jag.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0