6;Juli

Sitter och gäspar hos Victor.
Ida skicka sms vid8 imorse å fråga om jag inte kunna skjusa henne till nore och sen till jobbet för hon hade glömt nåt där (hon var hos dedde).
Och självklart är jag snäll och skjusar henne=)
åkte till stallet på engång och gjorde iordning till Affe
Sen åkte jag hem och sov.
Halv 11 ringer pappa ?? JA ni hörde rätt.
Igår var det middag hos farmor och kan ju säga bara att det inte var den trevligaste middagen jag vart på.
Iaf så sa han att det om att jag inte skulle få åka med till fäviken va ett skämt!
Så nu är jag lite glad igen, Fäviken = FYLLA! träffa Johanna? och kusiner? och så klart PENGAR lite extra pengar så där till victor och min utlandsresa i augusti=)
Sen iaf vid halv12 vaknade jag igen duschade och åkte till sundsvall.
Resan hit var helt galen! var hur mkt bilar som helst och alla körde som galningar!!
Inte jag så klart (hehehe)...
Sen när jag kom fram så ligger sötnosen och sover NAOOOWE. han jobbade nämligen 18:00-22:00 och sen började han 01:00-06:00^^ så jag kröp ner till han en stund tills han vart hungrig å vela äta
vid 6 gissa vem som ringde då? pappa igen!! japp
Denna gång undra han om jag kom hem och åt, det har han inte frågat på cirka 5år.
Hmm... undra vad som har flugit in i den gubben?
Insett att han har 2 barn till?
Iaf nu är victor och jobbar och jag får vara här ensam i några timmar till
Imorn blir det ICE AGE 3 mohaha^^

Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja träffa mig :D

2009-07-06 @ 21:23:44
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: sara

hej hej. Är allt bra med affe? Va ett tag sen jag kollade in här. Har kulan på bakbenet försvunnit nåt? Hoppas allt är bra för övrigt. Har du inte hittat sadel än? Mvh sara

2009-07-08 @ 01:29:29
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0